4 Ocak 2014 Cumartesi

sXe 15.0 Wall Hack %100 Calisiyor (Videolu)


Download = http://adf.ly/by24k

Alternatif = http://adf.ly/by27y

Nasıl Açacağız? :
 
 
sXe-Injected'i başlatın.
X-trap Kill programını açıp "Ring0 Hooks" sekmesindeki tüm girdileri seçin. Sağ tıklayıp "Restore All" seçeneğini seçin.
sxewallz.exe'yi açıp "Load" düğmesine tıklayın.
Artık istediğiniz servera bağlanıp sXe 15.0 Wall Hack'in keyfini çıkarabilirsiniz.

Hilenin Windows 7 ve Windows 8'de çalışması için X-trap Kill programını açmadan önce Özelliklerine girip Uyumluluk sekmesinden Windows XP Sp2'yi seçmelisiniz.

Ayarlar :
Wallhack Aç/Kapa = F9
Crosshair Aç/Kapa = F8
Gökyüzü Aç/Kapa = F10
Flash'tan etkilenmeme Aç/Kapa = F11
Oyuncuları parlatma Aç/Kapa = F12

Video =



Download = http://adf.ly/by24k
Alternatif = http://adf.ly/by27y

15 yorum:

  1. windows 7de çalışıyomu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "X-trap Kill" programını uyumluluk modu = Windows XP sp2 olarak açarsanız sorunsuz çalışacaktır.

      Sil
    2. Windows 8 kullanıyorum sp2 seçeneği yok

      Sil
  2. Merhaba Yapamadım işletim sistemim Windows 7 acaba team dan bağlanıp yaparmısınız :)

    www.facebook.com/dvrimdogn
    Yanıtınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xtrap Kill'i Windows xp uyumluluk modunda açtınız mı?

      Sil
    2. Evet herşeyi yaptım! lütfen pc ye bağlanın launcer çalışmayı durdurdu hatası alıyorum.

      Sil
  3. dostum şunları başka bir siteye de upload et.

    YanıtlaSil
  4. beyler sxewallz dosyası bulunamadı hatası alıyorum

    YanıtlaSil
  5. bısey sorucam oyunda konsalu acıp bısey yazıyor yazdıgı sey nedır rıca etsem solermısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önceden çalıştırılan cfg etkilemesin diye "unbind F9" yazılıyor. ama F9 tuşuna hiçbir şey atamadıysanız yazmanıza gerek yok.

      Sil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Dostum hile çalıştı eline sağlık ama öldükten sonra specte adamları duvar arkası gösteriyor fakat oyun içindeyken takım arkadaslarını gosterıyor sadece..Espbox çalışmıyor mesela bunun sebebi ne olabilir ?

    YanıtlaSil
  8. Ya konu sahibi benim pc ye bi el atabilirmisin teamdan falan benim win 7 diyorum Windows XP sp2 yapıyorum olmuyor lütfen

    YanıtlaSil
  9. usta bende windows xp sp2 yapamıyorum yardımcı olun teşekkür ederim

    YanıtlaSil